Uludağ’da Körfez Ülkeleri Sosyal Medya Fenomenlerini Ağırladık

T.C. Başbakanlık Türkiye Yatırım Destek ve Tanıtım Ajansı’nın Körfez Ülkelerine Yönelik Türkiye Tanıtım Projesi kapsamında, Körfez Ülkelerinin sosyal medya fenomenlerinden oluşan yaklaşık 10 kişilik bir grup 17 Mart 2017 tarihinde kayak sezonunun hala devam etmekte olduğu Bursa Uludağ’ı ziyaret ettiler.

Dört mevsimin yaşandığı Bursa’da, kar yağışının bu sene Mart ayında yoğun olarak devam etmesiyle kayak sezonu Mart ayında da devam etti. İklimi, coğrafi konumu ve yer şekilleri ile Türkiye’nin turizm çeşitliliği en fazla olan illerinden biri olan Bursa, özellikle Uludağ’ı ile körfez ülkelerinden gelen misafirlerimizin her yıl yoğun ilgisi ile karşılaşmaktadır. Takipçi sayısı milyonlara varan sosyal medya fenomenleri, İstanbul’dan başlayan Türkiye ziyaretlerine Bursa Uludağ ile devam etmeyi tercih ettiler. Bursa’da BEBKA Bursa Yatırım Destek Ofisi tarafından ağırlanan heyet, uzun geçen kış sezonu ile Mart ayında kar ve kış mevsimini Uludağ’da deneyimleme şansına sahip oldu.

Dünyanın en uzun teleferik hattına sahip olan Bursa’da heyet, yoğun kar yağışının yaşandığı Uludağ’a teleferikle çıkarak eşsiz Bursa ve kar görüntüleriyle karşılaştı.

2543 m yüksekliği ile Türkiye’de Marmara Bölgesi’nin en yüksek dağı olan Uludağ’ın 1. Oteller Bölgesi’nde 1865 m rakım ve -6oC’ye varan sıcaklıkta, Körfez Ülkelerinden gelen heyet, Mart ayında karın tadını çıkardı. Heyet aynı zamanda, kar yağışı devam ederken tecrübeli hocalardan kayak dersi alarak, kayak sporuna ilk adımı attı ve farklı bir deneyimi yaşamış oldu.

Gezinin tamamında fotoğraflar çekip, sosyal medya üzerinden anlık yayınlar yapan genç heyet, eş zamanlı olarak Uludağ’daki deneyimlerini çok sayıdaki takipçileri ile paylaştılar. Sosyal medyanın en etkili tanıtım aracı olduğu günümüzde, sosyal medya fenomenleri ile geniş ve genç kitlelere ulaşılmanın hedeflendiği ziyaretten, tanıtıma ilişkin olumlu geri bildirimler beklenmektedir.

2018-07-03T00:14:38+03:00 4 Nisan 2017|